1

O nas

Wygrywamy nagrody

Doceniają nas wiodące instytucje oraz organizacje non-profit. Możemy się poszczycić nagrodami takimi jak: Fantom, czy A. Zajdla.

Jesteśmy profesjonalni

Posiadamy bardzo duże doświadczenie i stale się rozwijamy. Poza doświadczeniem nasi redaktorzy posiadają unikatowy dar lekkiego pióra.

Wzbudzamy zaufanie

Zaufało nam już tysiące Polaków. Każdego dnia dostarczamy nowe porcje informacji, które są na bieżąco komentowane i oceniane.

Poznaj naszą miłość do ciężarówek

Kiedy to się zaczęło?

Nasza miłość do samochodów ciężarowych rosła bardzo powoli. Jeszcze kilka lat temu nikt z naszego zespołu nie zdawał sobie sprawy z tego, jak bogaty świat mają dzisiejsi Kowboje. 

Zaczęło się od uczestnictwa w programie organizowanego przez TVN Turbo, The Monstertruck. Potem objawieniem był jeden z programów Kuchennych Rewolucji pani Magdy Gessler, która pomogła pewnej restauracji nastawionej na obsługę ruchu ciężarowego. Związane to było z wprowadzeniem do menu krwistych steków podawanych na specjalnych kamieniach. 

Co było potem...

Potem było już tylko lepiej. Udało się nam przyłączyć do ogólnonarodowego programu obrony terytorialnej i trafiliśmy do sekcji zajmującej się logistyką i transportem. Otrzymaliśmy kilka dużych kontraktów na obsługę jednostek terytorialnych w Przasnyszu, Nowym Sączu, Pilawie, Nowym Tomyślu, Żaganiu oraz w Podkowie Leśnej. Mimo, że jednostki były rozsiane po całym kraju, udało się nam zawsze terminowo dopełnić swoich zobowiązań i wygrać kolejne kontrakty w większych jednostkach takich jak: Bydgoszcz, Poznań, Inowrocław, Włocławek, Piła, i Toruń. 

Co było potem... - cd.

Z uwagi na regionalizację głównych jednostek położonych przeważnie w województwach Wielkopolskim oraz Kujawsko-Pomorskim postanowiliśmy nawiązać współprace w firmą ID Logistic zajmującą się dystrybucją produktów żywnościowych sieci Carrefour do współpracy i otworzyliśmy duży magazyn w Bydgoszczy w dzielnicy Kapuściska. Pozwoliło nam to na zmniejszenie kosztów magazynowania i transportu. Mogliśmy też pomyśleć na temat wyjścia spółki na giełdę. 

Jak jest dziś?

Posiadamy pokaźną flotyllę aut – ponad 40 tirów i aż 80 kowbojów. Stale się rozwijamy i zamierzamy wyjść poza granicę naszego kraju. Przymierzamy się do podboju Litwy, Łotwy i Estonii. Duże nadzieje wiążemy z obsługa bałtyckiego odcinka powstającej drogi Via Bałtica. Chcemy tu być pierwsi. Cechuje nas myślenie strategiczne i staramy się znaleźć pieniądze tam, gdzie inni ich nie widzą. Chcemy, aby ściana wschodnia była naszą cytadelą, aby nasza działalność miała tam Hegemonię i aby ona stała się bazą wypadową do podboju innych rynków w tej części Europy. Wspieramy też inicjatywy krajowe i rozwój młodych talentów.