Bez nich nie wyobrażamy sobie we współczesnym świecie promocji i reklamy firm jak i prezentacji osób prywatnych. Praktycznie każda firmowa strona internetowa, czy portale społecznościowe zawierają ruchome elementy wizualne. Nadają im one dynamikę i pozwalają w łatwy sposób przejść przez gąszcz propozycji tam zamieszczonych.

Co do nas przemawia?

produkcja filmowa

  Słowo czy ruchomy obraz? Oczywiście to drugie. Generowanie ruchu wizualnego może przybierać różne formy. Od produkcji filmowej z aktorami przez animacje komputerowe aż po filmy z zakresu rzeczywistości wirtualnej (VR). Nawet najprostsza animacja prędzej dociera do odbiorcy niż statyczny obraz. Bardziej przemawia do jego wyobraźni.  Nie zawsze znalezione w sieci wizualizacje czy filmy nam odpowiadają. Nie zaspakajają potrzeb związanych z profilem firmy. Musimy wtedy szukać zewnętrznych producentów, którzy zajmują się tego typu usługami. Produkcja na zamówienie jest dosyć kosztowna, dlatego na tego typu filmy promocyjne stać bogatsze przedsiębiorstwa. Jak w każdym temacie i tu są też minusy. Zbyt agresywna i długa wizualizacja nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Obserwatora męczy nachalna jego forma. Innym elementem jaki oferuje tego typu działalność jest „explainer video” – film produktowy czyli forma przedstawienia oferty poprzez promowanie produktów, opowiedzenie ich historii i walorów markowych. Prezentacje te zawierają nawet instrukcje obsługi strony czy logowania (rejestracji).

 Przedstawienie swoich usług w formie VR czyli filmów 360 stopni (tzw. sferycznych) w znaczny sposób powiększa zakres ich poznania. Wirtualna „wędrówka” dostarcza wartościowych wizualnych wiadomości o miejscach, których dotyczy. Ten rodzaj projekcji pozwala na zapoznanie się z poszczególnymi szczegółami oferty.

Więcej informacji http://m8house.com

Kategorie: Reklama